ההזמנה שלי
טיפול בהזמנה
רוב ההזמנות מטופלות תוך 3 ימי עסקים (זמן הטיפול בהזמנה אינו כולל את ימי סוף השבוע). הזמנות שבוצעו בימים שישי ושבת יטופלו ביום ראשון העוקב. הזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד (ראשון עד חמישי, לא כולל חגי ישראל). כרגע איננו יכולים לקבל הזמנות עם כתובת חיוב או משלוח מחוץ לישראל. כל הרכישות כפופות לאישור חברת כרטיסי האשראי לפני טיפולן. רק רכישות מאושרות יטופלו ויישלחו.
שאלות בנוגע להזמנה
בדקו את סטטוס ההזמנות האחרונות ביותר שלכם ע"י ביקור בעמוד החשבון שלי. זוהי הדרך הקלה והמהירה ביותר לקבל את המידע העדכני ביותר על הזמנות האונליין של קליניק.
עם לחיצה על כפתור החשבון שלי תידרשו להיכנס עם כתובת הדוא"ל והסיסמא שלכם. עמוד סיכום ההזמנה יספק לכם מידע מפורט על ההזמנות הנוכחיות והקודמות שלכם. לאחר שהזמנתכם תישלח, מספר ההזמנה, אם קיים, יוצג.
איך מבטלים עסקה שבוצעה באתר?
בכדי לבטל עסקה שכבר בוצעה באתר, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בבקשת ביטול. לטובת טיפול מהיר, אנא צרפו מספר הזמנה בעת הפניה.
אם הבקשה מתבצעת עד שעה מביצוע ההזמנה ומול נציג שמאשר את טיפול הפניה, אנו נעצור אותה עוד לפני שתעבור למחסן לליקוט. במידה והתשלום בוצע בכרטיס אשראי, ייתכן ותראו תפיסת מסגרת שתשתחרר תוך שלושה ימים. במידה והתשלום בוצע ב- PayPal הזיכוי יתבצע תוך 14 ימי עסקים.
אם הבקשה מתבצעת לאחר שעה מביצוע ההזמנה או אחרי שעות הפעילות במוקד או שנציג טרם אישר את קבלת וטיפול הבקשה, אנו נעשה את מירב המאמצים לעצור את המשלוח לפני שיגיע אליכם. אולם, אם בכל זאת יגיע אליכם, יש לסרב לקבלו ולהסביר לשליח שביקשתם לבטל. החבילה תחזור אלינו ושירות הלקוחות ידאגו לזכות אתכם עד 14 ימי עסקים (יישלח אליכם מייל לאישור).